KSV komt ook komend seizoen uit in de 4e klasse. Door het vrijkomen van een plek in deze klasse heeft de KNVB besloten deze toe te wijzen aan KSV.
Bij dit besluit speelden de behaalde resultaten van KSV een belangrijke rol. De ploeg wist directe degradatie te ontlopen en won vervolgens in de nacompetitie om promotie/degradatie de halve finale tegen Vesdo. Op basis daarvan kan KSV de vrijgevallen plek in de 4e klasse innemen.
Daarmee is degradatie afgewend en mag KSV ook volgend seizoen weer zijn opwachting maken in de 4e klasse. Een mooie opsteker voor de club, de spelersgroep, staf en supporters na een spannend slot van het seizoen.
KSV kijkt met vertrouwen en enthousiasme uit naar het nieuwe voetbalseizoen

27.0 ℃


























































































