Wederom erkenning voor onze samenwerking met adviseurs
De uitkomst bevestigt wat wij dagelijks ervaren: de kracht van persoonlijke samenwerking met adviseurs. Nh1816 kiest er bewust voor om exclusief samen te werken met het onafhankelijk intermediair.
"Deze prijs is opnieuw een erkenning voor het harde werk van al onze collega’s én voor de samenwerking met ons sterke netwerk van financieel adviseurs. Samen maken we het verschil voor onze klanten," aldus Rémon Chattellon, CFRO van Nh1816.
Persoonlijk contact en deskundigheid
Uit het onderzoek blijkt dat persoonlijk contact en deskundigheid van medewerkers doorslaggevend zijn voor adviseurs. Juist bij bijzondere aanvragen of lastige schades is het belangrijk dat adviseurs kunnen sparren met iemand die inhoudelijk weet waar het over gaat. Die combinatie van snel schakelen én deskundigheid maakt voor adviseurs het verschil. Precies op deze punten scoort Nh1816 hoog, met een 9,3 op persoonlijk contact en 9,2 op deskundigheid.
“Snel schakelen én inhoudelijk kunnen sparren: dat is waar de adviseur op rekent. Dat we daar zo goed op scoren, is een mooie waardering voor onze collega’s – en blijft een motivatie om dat niveau vast te houden,” vertelt Rob Vissers, Senior Manager Operations.
Sterk in particuliere schade, sterk in samenwerking
Nh1816 staat naast de financieel adviseur. Niet alleen in woorden, maar ook in daden. Nh1816 heeft meerdere initiatieven in de markt ontwikkeld die het totale systeem van onafhankelijke intermediaire distributie ondersteunt. Dit beleid wordt door financieel adviseurs gewaardeerd. Daarnaast scoort Nh1816 hoog op het gebied van gemak in processen en telefonische bereikbaarheid. Ook het Portaal wordt door adviseurs goed gewaardeerd. Nh1816 scoort een 9,5 op gemakkelijke processen en een 9,3 op telefonische bereikbaarheid.
De zeventiende keer
Op basis van 1.860 beoordelingen blijft Nh1816 al jaren een constante factor in het landschap. Het is inmiddels de zeventiende keer dat Nh1816 deze prijs in ontvangst mag nemen.
Klanttevredenheid
Met de Net Promoter Score (NPS) wordt klanttevredenheid gemeten. Waar de gemiddelde NPS voor aanbieders van particuliere schadeverzekeringen 32 is, scoort Nh1816 fors hoger met een NPS van 92.
Gefeliciteerd aan alle winnaars
Felicitaties voor:
Turien & Co. en Klaverblad met de tweede en derde prijs in de categorie ‘Schade Particulier’.
Obvion, OAKK, Turien & Co. en TAF met de eerste prijzen in de categorieën Hypotheken, Lijfrente, Zakelijk Schade en AOV.